Life Unexpected - sammanfattning

 Nu har jag äntligen sett ut Life Unexpected!

När jag började titta på serien tyckte jag den var helt okej. Den blev lite bättre efter ett tag, men sedan blev det lite tråkigt igen. Men det sista avsnittet var verkligen bra! Och jag ska inte ljuga.. Jag satt med tårar i ögonen när Lux hade sitt examens tal. Och när hon var färdig och kramar sina föräldrar och kallar dom mamma och pappa för första gången. Det var ju så fint!
 
När man fick se att Jones och Lux hade blivit tillsammans blev jag glad. Dom passar ju så bra ihop.
 
 
Sist och slutligen var det en helt bra serie. Det var nog bra att den var så kort, för jag tror inte att man skulle ha orkat med flera säsonger av den. Tycker absolut att det är värt att ge den en chans. Annars kan man ju kolla på dem Lux hinner dejta på 2 säsonger.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah - seriefreak

Jag gillade den här serien! Såg den aldrig när den väl gick på tv men såg den för kanske två-tre månader sen, jag gillade den verkligen! Min favorit av hennes killar var Bug, även om han var taskig mot henne ibland haha!

Hade velat se mer av serien så synd att de la ner den! :(

2013-08-19 @ 23:52:45
URL: http://seriefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0