Life Unexpected

Har sett första säsongen av Life Unexpected och den är väl helt okej. Handligen är bra och skådisarna har jag inget emot. Men ibland tycker jag dom har lite väl mycket problem. Varje avsnitt handlar om ett nytt problem, och hur dom löser det. Dom bråkar mycket med varandra och ofta är det samma saker som händer om och om igen. Lite tråkigt blir det ju. Men jag fick veta att Bethany Joy Lenz kommer att vara med i femte avsnittet av säsong 2, och spela samma karaktär som hon spelade i One Tree Hill. Och sånt gillar jag! Crossovers mellan olika tv-serier.
Enda anledningen till att jag tittar på serien är att den fanns på netflix och jag ville titta på någon serie därifrån innan min gratismånad tar slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0