Veckans serie #2

Jag satt och kollade igenom mina sets på Weheartit och hittade flera Gossip Girl quotes. Det här fick mig att sakna serien grymt mycket. Så därför utser jag denna veckans serie till Gossip Girl!

 
Jag har sett serien från början till slut, och den var jättebra! När jag tittade på säsong 4 hade jag en liten paus ett tag, så det blev lite svårt att hänga med. Så då var det lite jobbigt, men jag kollade om säsongen och då förstod jag hur allt hängde ihop, och då var den mycket bättre!

Det finns mycket jag älskar med Gossip Girl, bl.a. kläderna, karaktärerna, skådisarna, dramat. Det är så mycket drama! Men ändå blir det inte för mycket. Jag brukar annars lätt tycka att det blir jobbigt med drama, men i Gossip Girl gör dom det på ett så bra sätt. Det är väldigt high-school aktigt, lite barnsligt drama, ofta orsakat av Blair. Och jag älskar det!
Det är definitivt en serie man borde se innan man dör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0