tv-serie stress

På torsdag drar jag till Thailand och stannar där i två veckor. Samtidigt som det ska bli jättekul är jag stressad över alla serier jag missar! Fattar inte hur jag ska hinna kolla ikapp allt! Som tur är det många serier som snart tar paus, så kanske det ska gå ändå. Skrev en lista på hur mycket jag har att se när jag kommer hem. Jag har antagligen inte tillgång till internet där..
 
Witches of East End x2
Hart of Dixie x1
How I Met Your Mother x2
The Originals x2
Supernatural x3
New Girl x1
Modern Family x1
The Tomorrow People x1
The Vampire Diaries x2
Reign x2
Two and a half men x1
The Big Bang Theory x2
Parenthood x1
Glee x3
 
Allt dessa plus resten av Idol säsongen! Jag missar till och med finalen! Det har aldrig hänt tidigare tror jag.
Ska försöka hinna göra lite tidsinställda inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0