Mistresses

Jag ville se Mistresses för att Alyssa Milano var med, och för att jag tyckte serien verkade ganska bra. Jag tänkte att jag skulle kolla ikapp och sedan börja följa den.
Men nu vet jag inte om jag orkar mer. Jag har bara sett 7 avsnitt än så länge, men det är ganska trögt. Jag gillar Alyssas karaktär, Savannah, och hennes story. April blev nyss mycket mer intressant efter förra avsnittet, och Joss är väl helt okej. Men Karen stör jag mig grymt mycket på! Hon är inte ett dugg intressant, och jag tycker inte hon är en bra skådespelare heller.
Ska se om jag orkar se klart första säsongen. Om det blir bättre nu hinner jag ännu fundera om jag ska följa säsong 2, som kommer ut nästa sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0