30 dagars lista - day 4

Day 4 - Your favourite show ever

Min all time favourite tv-serie är One Tree Hill. Allt med den serien är perfekt! Det går knappt att beskriva hur bra den är. Den har bra skådisar: Chad Michael Murray, Bethany Joy Lenz, James Lafferty, Sophia Bush, och många fler! Det finns nog inte en enda karaktär som jag inte gillade. Visst, jag tyckte inte om Dan, men efter att som hände i slutet ändrade jag mig.
Älskar introlåten! Gavin Degraw är ju helt amazing. Och sista avsnittet när hela castet sjunger "I don't wanna be" hade jag tårar i ögonen.
Relationen mellan Hayley och Lucas är jättesöt. Saknade Lucas när han inte var med säsong 7 och 8. Han kom ju tillbaka i slutet av serien, och då grät jag av lycka.
Den här serien har allt jag vill att en bra serie ska ha: bra musik, bra skådisar, bra karaktärer, fina quotes, roliga moments, sorgliga moments, spänning, glädje, ja allt! Om ni av någon konstig anledning inte har sett den. Se den. Och helst imorgon. (Haha, lite Centralskolan humor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0