Dagens serier!

Har haft besök hela helgen, så tv-serierna har tyvärr hamnat i andra hand. Men nu är jag tillbaka, och fortsätter med mitt Parenthood maraton! Kollar jag 4 avsnitt per dag hinner jag tills nästa säsong börjar.
Supernatural säsong 8 började vi kolla med Åse idag. Hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar om den nu. Jag vill ha några roliga avsnitt och några riktigt läskiga så är jag nöjd!
Nyaste Devious Maids avsnittet har jag hunnit kolla idag. Det var helt okej. Stör mig fortfarande grymt mycket på Rosie. Allt som hände med Alejandro var ju lite komiskt. Att Taylor blev skjuten var ju lite oväntat. Men jag tror inte att hon dör. Visste inte att den serien hade blivit förnyad för en andra säsong innan jag kollade upp det idag. Och det var ju en trevlig nyhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0