Parenthood, TBBT, Two and a half men

Parenthood 5x01
 
 
Om det inte varit för Amber och Ryan i sista scenen hade jag nog blivit lite besviken. Tyckte inte att det hände så mycket annars. Men den sista scenen var så fin så det vägde upp det andra. 
 
The Big Bang Theory 7x01-02
 
Känns ju som en evighet sedan man sett TBBT senast!
Helt okej avsnitt med några roliga scener. Det hände väl inget speciellt. Men jag behöver mina komediserier på fredagar så jag är glad att den här serien är tillbaka!
 
 
Two and a half men 11x01
 
Förra säsongen kollade jag nästan bara på grund av Jake. Men den säsongen hade nog några bra avsnitt. Men nu när Jake inte kommer vara med lika mycket vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Jag ska nog fortsätta se den här säsongen, men om den inte alls är bra kanske jag ger upp.
En ny karaktär dök ju upp, Jenny, som är Charlies dotter. Får väl se vad hon ställer till med för problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0