Under the Dome

Jag har så mycket på gång just nu så jag hinner inte med längre. Jag har skola tre dagar i veckan, varav två av dem är ända till halv 5.. Två dagar har jag praktik och antagligen på helger också. Förra helgen var jag i Helsingfors på shoppingresa, och nästa vecka bär det av till Thailand i två veckor. Har ett stort skolprojekt också som kräver mycket tid just nu, och som om inte det skulle räcka fick jag tråkiga nyheter idag också som gör att jag inte känner mig på topp. 
Jag ligger efter med nästan alla serier, och istället för att kolla ikapp dem har jag nu börjat se Under the Dome också. Har sett 3 avsnitt och hittills verkar det riktigt bra!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har tid med bloggen just nu, men förhoppningsvis lugnar allt ner sig snart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0