Hart of Dixie 3x01

Älskade Hart of Dixie är tillbaka! Och vilket bra avsnitt!
Gillade inte alls när Zoe var i New York. Hon hör hemma i Bluebell. Och Joel gillar jag inte än så länge. Hoppades faktiskt att han skulle bestämma sig för att återvända till New York när Zoe sa att hon ville stanna i Bluebell.
När man såg promon för avsnittet, verkade det ju som om dom ville få en att tro att Wade och Lemon hade något på gång. Men jag gissade att det inte var sant. Men Lemon och Meatball!? Det hade jag inte förväntat mig! Skrattade högt när jag såg det!
Att döma av bilckarna dom gav varann verkar det som om det finns hopp om en Zoe/Wade relation längre fram i säsongen. Det hoppas jag på i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0