Idol

Jag skriver ju inte annars om Idol, men jag måste bara säga att jag är så glad att Mirjam åkte ut ikväll! Hon har ju nog varit bra, men jag har inte brytt mig om henne alls. Och jag var så rädd att Jens skulle åka ut, på grund av att han valde fel låt. Han är ju en av mina topp tre.
Sen måste jag tillägga att jag tycker Eriks version på Euphoria var riktigt cool! Han har ju en egen stil, och han vet hur han vill ha det, så han ändrade låten så att det skulle passa honom. Det tycker jag var bra gjort! Det kan ju inte vara lätt att ändra en låt på det där viset. Jag gillade det! Tycker han fick allt för mycket negativ kritik. 
Och så fick jag ju se min lilla Robin! Oj vad bra han är! Helt magisk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0