Supernatural 9x01

En helt bra säsongsstart. Ska bli riktigt kul att få se ett avsnitt i veckan. Tidigare har jag ju bara maratonkollat och mot slutet blev det lite jobbigt. Så det här blir verkligen en trevlig omväxling!
Allting som händer med Sam är lite jobbigt. Det har hållit på för länge nu tycker jag. Det är alltid Sam som det är fel på, och Dean måste rädda honom. Och så har dom alla sina gräl. Det blir lite samma story hela tiden. Men jag älskar ändå relationen mellan bröderna.
 
Några höjdpunkter:
  • Introt är det bästa hittills! Riktigt coolt!
  • Kan vi få ett avsnitt där Dean inte behöver bli misshandlad? Nog för att han ser bra ut med blod i hela ansiktet, men det är ju så synd om honom.
  • Castiel som series regular! Äntligen! Han är ju bara för härlig! Dricker vatten som om det skulle vara det bästa som finns.
  • Måste ännu lägga till scenen där Cass var shirtless. Vill han vara det fler gånger, så gärna för mig.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0