Parenthood - säsong 3

Efter att ha kollat på Parenthood konstant i en och en halv dag har jag sett ut säsong 3. Det var en riktigt bra säsong! Idag fortsätter jag med säsong 4.

Bästa karaktären: Sarah, Drew och Julia.
 
Sämsta karaktären: Seth ställde ju till med lite problem.. Annars tyckte jag Haddie hade lite jobbiga stunder ibland.
 
Bäst i säsongen: När Jasmine inser hur mycket hon älskar Crosby och dom blir tillsammans igen. Bästa scenen i säsongen. Allt var så fint!
 
Sämst i säsongen: Zoe som bestämde sig för att behålla barnet. Julia har gått igenom så mycket redan, och jag tyckte det var dumt gjort av henne. Julia skulle ha varit en bra mamma.
 
Övrigt: Drew och Amy passar jättebra tillsammans. Han förtjänar verkligen någon som henne. Vet inte riktigt vad jag tycker om Sarah och Mark som ett par. Det känns lite som att Lauren Grahams karaktärer brukar ha svårt att hitta kärleken. Nu syftar jag på Lorelai i Gilmore Girls. Det brukar vara bra en stund, och sedan skiter allt sig. Men vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0