Tv-serier jag ska se

Jag har en lista på tv-serier jag vill se. Den blir bara längre och längre varje gång jag hittar något nytt. Just nu har jag ca 25 serier på den. Och då har jag säkert missat en massa som jag bara tänkt att jag vill se, men glömt bort att skriva ner. Dom serier som står högst upp på den listan är:
 
Lost
Ja, jag har faktiskt inte kollat på Lost. Jag såg något avsnitt ibland när det gick på tv, men jag har bara inte hunnit med det ännu.
 
Suburgatory
Minns inte riktigt hur jag hittade den serien, men jag tyckte den verkade lite rolig. Jag hade inte ens sett trailern till den förrän nu.
 
90210
Har aldrig sett ett enda avsnitt av det. Men vad jag har hört så gillar folk den serien. 
 
Awkward
Jag har bara sett några avsnitt på Mtv, och tycker den är helt okej. Så den ska jag nog se från början.
 
The Carrie Diaries
Jag har haft lite blandade känslor om Sex And The City. Tycker dom sista säsongerna är helt okej, och när det gick på tv kollade jag på det ibland. Då försökte jag se hela serien från början, men det orkade jag inte med. Första säsongerna var inte alls lika bra. Men jag tror det här är något jag skulle tycka mer om. Ska bli kul att se hur Carrie är som ung. Såg nyss att Jones från Life Unexpected är med.
 

Kommentarer
Postat av: TVseries-Henny

Rekommenderar verkligen Lost, Awkward och the Carrie Diaries. Det är serier som jag verkligen har fastnat för! ;)

Svar: Vad bra! Ska försöka se dom snart! :)
Karos tv-serier

2013-09-11 @ 16:27:19
URL: http://tvseries.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0