Veckans lista - One Tree Hill

1. Den karaktär som jag blev kär i först.

Lucas Scott

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.

Nathan. Det var ju inte precis kärlek vid första ögonkastet. Men jag tror det var när han började dejta Hayley som jag började gilla honom mer.

3. En karaktär som jag inte tycker om.

Dan Scott. Hatade honom dom första säsongerna, och trodde att jag alltid skulle göra det. Det var säsong 9 som fick mig att ända på det.

4. En karaktär som jag tycker om.

Brooke. Hon är så stark. Hon gick igenom mycket, men till slut ordnade sig allt för henne. 

 

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.

Peyton. Hon var helt okej ibland, och jag gillade henne. Men ibland blev man lite irriterad på henne.

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)

Lucas, som han såg ut i början. När han kom tillbaka i säsong 9 var han ju inte direkt snygg..

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.

Hayley. Hon är snäll och omtänksam. 

8. Den karaktär som jag vill slå till.

Dan, Deb, Peyton. Ibland skulle dom ha behövt en smäll på käften.

9. Ett par som jag älskar.

Naley.

 

10. Ett par som jag inte gillar.

Rachel och Dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0