PLL teorier

Jag har länge trott att någon i Arias familj är en del av "A teamet". Men efter att ha sett dom här videorna börjar jag tro att hon själv skulle kunna vara den personen. Det finns så många tecken på att det skulle vara hon. Hon var "the black swan", och hon tog av sig masken. Båda är saker som I Marlene King sa att A skulle göra i det avsnittet. Varför sa Mona att Aria var en mördare och inte Ezras fru, när hon var på Radley? Varför är Aria den som säger "shh.." i introt?





Men det finns så många teori videor, och i alla hittar man något som får en att tänka efter. Efter att ha sett den här tror jag att Ezra också har något med "A teamet" att göra. När Ezria ännu var ett par ville jag inte tro att någon av dem skulle kunna vara A, men kanske dom båda är det?



 
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0