Pretty Little Liars 4x09

"Into the Deep"
 
Mona erkände ju att ha dödat Wilden, och hamnar nu tillbaka till Radley. Ashley behöver inte längre vara i fängelse, eftersom Ted hade betalat borgen. Aria och Spencer hör Jenna och Shana prata om Alison och något som Jenna vet om henne. Paige ordnar ett överrasknings födelsedagsparty för Emily. Aria försöker få Jenna att berätta vad hon vet om Ali. Emily hittar Jenna medvetslös, i sjön. Shana berättar för Spencer att Jenna är rädd för Cece Drake.
 
Mina tankar om avsnittet:
Jag vet inte varför Mona ljög om att ha dödat Wilden, vad får hon ut av det? Tror knappast hon gjorde det bara för Hannas skull. Jag har alltid varit ett Ezria fan, så jag vet inte riktigt vad jag tycker om Aria och Jake. Det kommer nog inte att hålla. Jenna och Shana, vad är det mellan dom egentligen? Vad är det Jenna vet om Ali? Varför är hon så rädd för Cece? Jag litar inte alls på Paige. Det är något skumt med henne. Vem är red coat, och varför smög hon in i Dilaurentis huset? Vem var den "A" vi såg i slutet?
Många frågor finns det just nu, kanske det skulle vara dags för lite svar?
 
Hanna hade en riktigt fin outfit här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0