Pretty Little Liars 4x11

"Bring Down The Hoe"

Hanna får hjälp av någon som heter Travis. Han säger att han vet att hennes mamma är oskyldig, och berättar hur det gick till för polisen. Toby får en cd, där hans mamma sjunger, av A. Man får se CeCe i en lägenhet, när hon pratar i telefon med någon. Runt omkring finns en massa bilder på flickorna. På en stol ligger den röda kappan. Toby och Spencer bråkar om att Spencer berättat för flickorna om Tobys mamma. Emily och Spencer försöker få fast Red Coat, men hittar bara kappan. Ezra berättar för Aria om sina problem. A spionerar på dem, och när hon vänder sig om får man se att det är CeCe.
 
 
 
Mina tankar:
Jag börjar tycker mer om Jake och Aria, men jag tycker synd om Ezra. Blev lite smått irriterad på Spencer och Aria när dom såg att det rörde sig i höet, men dom satt och väntade i bilen tills det var för sent. Dom borde ha hoppat i höet direkt och tagit fast Red Coat. Tycker inte att det var en stor överraskning att CeCe var A. Vad gäller Red Coat så tycker jag det verkar som att dom vill att man ska tro att det är CeCe, men jag tror det är någon helt annan.
 
I nästa avsnitt ska flickorna åka till Ravenswood. Får se om det är lika creepyt som senast.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0