Pretty Little Liars 4x12

"Now You See Me, Now You Don't"

Flickorna åkte till Ravenswood, efter att ha fått ett meddelande av A. Där ordnas en magi show, och medan Aria är på scenen försvinner Emily utan att någon märker det. Emily blir inlåst i en kista och åker på ett band mot en såg. Med lite hjälp av Red Coat hittar flickorna Emily, och Red Coat stoppar bandet. Plötsligt märker dom att det finns två Red Coats. Den som stoppade bandet springer iväg, och den andra visar sig vara CeCe, men hon kommer också undan. Flickorna hittar A's lägenhet och ser att han även har förföljt Ali. Det visar sig att Ezra är A.
Mrs. Grunwald berättar om natten Alison försvann. Hon säger att hon var den som drog upp Ali ur graven, och att hon fortfarande lever.
 
 
 
Mina tankar:
Först av allt. Om det är något PLL har lärt mig är det att allt inte är som det verkar. Dom säger en sak, och sen visar det sig att det inte var som man trodde. They are messing with our heads.
Ezra kan vara A. Men han är nog inte ledaren. Dom skulle inte avslöja det ännu. Jag hade väntat mig att han skulle vara på The A team, men ändå kunde jag inte låta bli att tänka "nej.. varför?"
 
 
 
CeCe var nog ingen överraskning, men den andra då. Vem var det? Ali?
Jag litar inte på Mrs. Grunwald. Hon är creepy och jag tror hon ljuger.

Mrs. Grunwald sa att hon drog upp Ali ur marken, och man fick se hur det skulle ha gått till. Men i säsongs avslutningen av säsong 3 får man se när en hand drar upp någon ur graven, och man ser tydligt att det inte är Mrs. Grunwalds hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0