Veckans...

Tänkte börja med en ny grej. Varje måndag kommer jag att ha en "veckans lista". Jag kommer att välja en random serie och svara på dessa frågor om den:

1. Den karaktär som jag blev kär i först.

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.

3. En karaktär som jag inte tycker om. 

4. En karaktär som jag tycker om. 

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre. 

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.

8. Den karaktär som jag vill slå till.

9. Ett par som jag älskar.

10. Ett par som jag inte gillar.


But wait! There's more!
Varje onsdag kommer jag att utse en tjej och en kille från tv-serier, som får bli "veckans hotties".
På fredagar tänkte jag utse en serie till "veckans serie". Det kan vara en jag redan sett, en jag håller på att se eller kanske till och med en jag inte ännu hunnit se.
På det här viset får ni mera att läsa om, när jag inte alltid hinner/orkar skriva så mycket när jag går i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0