Veckans lista - Glee

1. Den karaktär som jag blev kär i först.

 Finn. Hans utseende, röst, personlighet. Allt.

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.

Blaine. Jag saknar honom. Jag saknar alla gånger han sjöng för Kurt. Jag saknar Kleine. Det här klippet fick mig att inse hur mycket jag faktiskt tycker om Blaine.

3. En karaktär som jag inte tycker om.

Unique. Tycker serien skulle klara sig utan honom/henne. 

4. En karaktär som jag tycker om.

Quinn. Jag vill se henne igen! Bara väntar på att hon ska komma tillbaka! Det är flera som ska komma tillbaka för Finns tribut avsnitt, men det finns inget bekräftat om Quinn är en av dem.

5. Ett avsnitt jag gillar/ogillar.

Jag gillar inte skolskjutnings avsnittet. Förstod inte riktigt vad det var för något. Det kändes inte alls som Glee.

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)

Sam.

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.

Quinn. 

8. Den karaktär som jag vill slå till.

Tina. Det var någon gång jag var irriterad på henne. 

9. Ett par som jag älskar.

No words needed.

 

10. Ett par som jag inte gillar.

Rachel och Jesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0