Veckans lista - Pretty Little Liars

Glömde bort att det var måndag igår, så gårdagen lista kommer här:

1. Den karaktär som jag blev kär i först.

Ezra, för Toby började se bra ut först när han klippte sig.

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.

Det måste väl vara Toby.

3. En karaktär som jag inte tycker om.

Wilden. Han var bara jobbig.

4. En karaktär som jag tycker om. 

Hanna. Älskar hennes stil.

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre. 

Inte älskade, men jag tycker Mona var helt okej i början av serien. Men när man fick veta att hon var A var det ju svårt att tycka om henne. Nu litar jag inte längre på henne.

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)

Toby!

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.

Hanna

8. Den karaktär som jag vill slå till.

Maggie. Förstår inte hur hon kan göra så mot Ezra!

9. Ett par som jag älskar.

Spoby <3

10. Ett par som jag inte gillar.

Aria och Jake. Dom är ju söta tillsammans, men jag har alltid varit ett Ezria fan så jag kommer inte ge upp hoppet.

 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jag också, verkligen :D

2013-08-20 @ 22:33:17
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0