Veckans lista - The Vampire Diaries

Nu var det ju måndag igår, men eftersom jag kom på den här idéen först idag får ni en lista nu istället.


1. Den karaktär som jag blev kär i först.
Stefan.
2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.
Klaus. Gillade inte honom i dom första avsnitten han var med, men när jag såg vilket fint leenda han hade och hur snäll han var mot Caroline började jag tycka mer och mer om honom.
3. En karaktär som jag inte tycker om. 
Elena. Tror inte att någon gillar henne speciellt mycket.
4. En karaktär som jag tycker om.
Jeremy, och han är med allt för lite.
5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre. 
Stefan.
6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)
Damon.
7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Caroline.
8. Den karaktär som jag vill slå till.
Elena. Tror jag har aldrig blivit så irriterad på någon karaktär.
9. Ett par som jag älskar.
Klaus & Caroline
10. Ett par som jag inte gillar.
Damon & Caroline

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0