Hart of Dixie 3x02

"Friends in low places"
 
Förra veckan sa jag att jag inte alls gillar Joel. Det håller jag fast vid. Jag stör mig inte på själva karaktären, men han är bara helt fel för Zoe. Alla vet att Zade alltid kommer finnas där. Det kommer vara dom två i slutet.
Joel har flyttat till Bluebell, för att få vara med Zoe. Men att byta från New York till Bluebell är inte helt lätt, trots Zoes försök att få honom att gilla stället. Det känns som om hon försöker tvinga fram något som inte finns där. Det kommer nog inte hålla länge till mellan dom.
Jag är glad att Zoe listade ut att Lemon och Wade fejkade sitt förhållade. Dock trodde jag det skulle ta längre tid.
Jag förstår varför Annabeth stör sig på Linley. Hon är gammal nog att ta sina egna beslut och sedan får hon stå ut med konsekvenserna. Men ändå ska Lavon hålla på och behandla henne som ett barn. Så irriterande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0