Supernatural säsong 8

Supernatural säsong 8 var enligt mig en ganska stor besvikelse. Det var jättemånga som sa att det skulle vara den bästa säsongen, men ärligt talat så förstod jag inte alls vad som var så bra med den. Det var allt för många jobbiga avsnitt och det hände inte så mycket spännande saker. Inte ett enda läskigt avsnitt fick vi heller.
Inte blev det ju bättre av att jag stör mig grymt mycket på Kevin. Han är bara allmänt jobbig. Hoppas han inte är med hela säsong 9.
Det enda bra med säsong 8 var avsnittet med Garth, några fina moments med Sam och Dean, alla gånger Cass var med och sista avsnittet.
Säsongen slutade ju riktigt bra och man ville genast se mer! Det hade gärna fått vara sådan spänning i dom första 22 avsnitten.
 
I säsong 9 ser jag framemot att få se:
- Castiel som en series regular! Saknade honom allt för mycket i säsong 8.
- Hur Castiel klarar av livet som människa.
- Hur Crowley blev påverkad av att nästan ha blivit omvänd
- Vad som egentligen händer med Sam
- Nya karaktärer
Jag hoppas på att få något riktigt roligt avsnitt, och gärna något läskigt också.
 
 
 
När jag kollade en promo för säsong 9 började jag fundera på en sak. Man vet ju att Bobby kommer att vara med i den här säsongen. Bobby blev ju en ängel och åkte till himlen, men nu faller alla änglar... Betyder det att han kommer tillbaka som människa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0