The Vampire Diaries 5x04

"For Whom The Bell Tolls"
 
Äntligen berättade Jeremy åt dom andra om Bonnie! Det är inte rätt att dom ska behöva gå omkring och vänta på att hon ska komma och fixa allt. Och att hon höll Jeremy från att träffa dom andra är verkligen inte okej.
Scenen med Jeremy och Damon var så fin. Jag trodde först att han skulle slå honom eller nåt.
 
Stefan har det svårt med sitt minne, och försöker dricka människoblod. Vi har ju sett att det aldrig slutar bra. Och inte för att vara elak eller så, men jag hoppades nästan att Jesse skulle dö.. Det är inget fel på honom, men jag tycker inte han ska vara med Caroline.
 
Bonnies begravning var riktigt vacker och känslosam. Och mitt i allt dyker Tyler upp! Och jag som hoppades att Caroline skulle sticka till New Orleans.. Looks like that's not gonna happen.
 
Dr. Maxfield håller på med lite egna experiment. Nu ska han förvandla Jesse till en vampyr! Whaat?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0