30 dagars lista - day 30

Day 30 - Saddest character death
 
OM NI INTE SETT PRISON BREAK SKA NI INTE LÄSA!







Sista avsnittet av Prison Break. I den sista scenen får vi se Sara med sin son Michael Scofield Jr. och hon säger "Lets go see your dad" och dom återförenas med dem andra ex-fångarna, Lincoln, Sucre och Mahone. Tillsammans går dom till en gravgård och kommer fram till Michaels grav. Jag grät jätte mycket och alltihopa kändes overkligt på något vis. Michael var en av mina favoritkaraktärer någonsin. Man visste ju att han var sjuk, men inte trodde jag han skulle dö. När dom visade hur det gick till, att han hade offrat sig för att rädda Sara, blev jag först arg. Han borde ju ha överlevt. Men när man fick se videon där han förklarade att han ändå inte hade mycket tid kvar och han ångrade inte sitt beslut, tyckte jag att det var så fint gjort. Men ändå... Jag tycker serien skulle ha kunnat ha ett lyckligare slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0