Höstens schema!

Här kommer mitt höstens schema. Jag börjar se nya serier, och hittar ännu mera jag vill se som inte börjat ännu. Så det här kan ännu ändras, men just nu ser det ut så här.
 
Måndag: Devious Maids (fram till 22 september, sedan blir det bara maratonserier)
Tisdag: Hart of Dixie, The Originals, How I Met Your Mother
Onsdag: Ravenswood, New Girl, (PLL, 23 oktober)
Torsdag: Modern Family, American Horror Story, The Tomorrow People
Fredag: Glee, The Big Bang Theory, 2 and ½ men, The Vampire Diaries, Welcome To The Family, Parenthood, (The Originals, 4 oktober)
Lördag-söndag: Maratonserier och avsnitt jag inte hunnit med
 
Ser ut som om det blir en bra höst! :)
(billden är från weheartit)

Kommentarer
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Gu jag höll på att dö! Trodde det var dig dator med koppen på och det är en dödsfälla.
Jag hade ett fullt vinglas ståendes på datorn, precis så där, för något år sedan och vips så ramlade, datorn dränktes och jag skrek: "MITT VIN!" (datorn var inte så viktig just i den sekunden).

Dator funkade ett tag, men så stängde jag av den, vände den upp och ner och ut rann ett helt glas rödvin. Därefter startade den aldrig mer igen.. R.I.P skräpdatorn.. Jag saknar dig än idag..

Svar: Haha, jag brukar akta mig för det. :)
Karos tv-serier

2013-09-08 @ 23:33:34
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0