Veckans lista - Supernatural

1. Den karaktär som jag blev kär i först.

Sam. Han var så söt dom första säsongerna. Nu växer hans hår för fullt och blir bara längre och längre. Det är ganska svårt att tycka om det, men jag gillar honom ändå!

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.

Castiel. Han är bara så härligt akward!

 

3. En karaktär som jag inte tycker om.

Azazel, aka. "The Yellow-Eyed Demon" eller "Yellow eyes"

4. En karaktär som jag tycker om.

The Trickster. Det brukar hända något roligt när han dyker upp. Till exempel när dom fastnade i en time loop eller fastnade i tv-serie världen och spelade sig själva.

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.

Kommer inte på någon sådan just nu. Men en sak jag tyckte om i början var Sams hår. Det älskar jag inte längre..

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)

Dean.  

 

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.

Gillade Jo, så jag skulle vara henne. Tyvärr får hon inte vara med så mycket. 

8. Den karaktär som jag vill slå till.

Anna störde jag mig väldigt mycket på när hon var med. Annars så skulle det vara dom jobbigaste demonerna och änglarna som ställer till med stora, jobbiga problem.

9. Ett par som jag älskar.

Castiel och Dean. Inte som ett par, men deras bromance.

 

10. Ett par som jag inte gillar.

 Dean och Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0